8 MARS

det blev ingen skola idag. när jag vaknade imorse var jag jättesnurrig i huvudet och när jag ställde mig upp svartnade det för ögonen. hade inget annat väl än att slänga mig ner i sängen igen. det känns lite bättre nu men jag är fortfarande snurrig i skallen. konstigt, jag åt ju bra igår tyckte jag..

så idag har jag iallafall bara legat i sängen, ätit frukt, lyssnat på bra musik och läst i boken elsas mode. boken är kanske lite småtöntig men jag tycker ändå den är superbra! den får mig taggad på nåt vis. taggad på livet och allt som väntar efter studenten. boken får mig att tro att jag kan göra vad jag vill sen. och det är ju faktiskt sant. åh vad jag längtar! 3 månader kvar bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0