6 MARS

som jag är trött men åh vilken bra dag jag har haft! det var så kul att få träffa alla mina underbara danselever igen efter en veckas lov. dom är ju bara så söta. fick en väldigt fin teckning av en liten tjej som hade ritat en handväska (tror jag? det är lite oklart vad det föreställde..) med hjärtan på. hon sa att hon hade saknat mig under lovet. vid tillfällen som det känner jag verkligen att jag har lyckats och är bra på det jag gör. det är feedback när den är som bäst!

idag ska jag försöka sova tidigt för imorgon ska jag på allvar försöka ta tag i allt plugg jag borde ha gjort för flera veckor sedan. efter det ska jonte och jag träna på dansskolan. ser fram emot det ganska mycket mer än plugget.. ska kanske agera taxi åt lilla mormor som ska hem från sjukhuset imorgon. det är fett att ha körkort alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0