5 MARS

åh vilka vårkänslor jag fick imorse när jag var ute och gick en morgonpromenad kl 8 i solen! jag vill att snön ska försvinna nu nu nu, att solen ska skina varje dag och att träden ska få gröna blad! det är mysfaktor. igår skrev jag att jag inte skulle lägga en krona till på kläder den här månaden, det har jag inte gjort heller. jag har däremot lagt pengar på skor. fyndade två par skor för 199 spänn idag, tyckte det var heeeelt okej eftersom jag alltid glider omkring i mina slitna converse. kan vara kul att ha något och variera lite med.

idag har jag varit och tränat några timmar på dansskolan med jonte. vi har gjort om vår dans lite och gjort en dans till mig. ska bara träna massor på den så den sätter sig i muskelminnet sen är jag redo för tävling nästa helg. det ska bli kul och jag är nervös igen. det bästa av allt är att mamma och pappa ska komma och titta. det var så längesen dom såg mig dansa på riktigt och framförallt längesen dom såg mig tävla! wohooooo.

nu blir det lördagsmys hela kvällen för att ladda upp inför en söndag full av jobb och massa härliga barn!

en bild från tävlingen i helsingborg förra helgen. tre taggade tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0