23 MARS

imorgon är sista dagen. sista normala dagen på ett ganska långt tag. jag ska till skolan, sen vidare till eskilstuna för att fika med en fin vän som det var alldeles för längesen jag träffade (skandal!) och sedan vidare till dansskolan för att träna och jobba. sen är det hem och bara vänta. vänta och vänta. sen halv sju på fredag morgon ska jag infinna mig på mälarsjukhuset med min pappa som stöd för min tredje operation. usch vad jag tycker det här är jobbigt. men det kommer vara så värt det bara det blir bra så jag jag träna fullt ut och hur mycket jag vill sen igen. åh vad jag skulle bli lycklig då!


världens finaste bild på oss! i love it. den här bilden visar precis vad lycka innebär för mig!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lycka till imorgon gumman!! Du kommer klara det galant! :)

2011-03-24 @ 19:39:16
URL: http://lillablondasaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0