22 MARS

vad härligt det är att slå upp ögonen kl 9 när man har studiedag och inse att man är pigg! jag har varit uppe och skuttat ett tag nu och hunnit med en hel del fast jag la mig så sent. jag har möblerat om lite i mitt rum, bäddat, dammsugit, duschat, rensat i garderoben och börjat skriva på mitt tal till muntliga nationella i svenska b som är imorgon. jag känner mig effektiv idag! jag ska nu försöka skriva klart talet (åh vad svårt det är när man vill att det ska bli perfekt), sen ska jag till flen och sola och efter det ska jag ta en låååååååång promenad i det vackra vädret med bra musik i lurarna! härligt härligt. det blir tacos till lunch idag också, score. känns som det kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0