21 MARS

gud vad tiden går fort men ändå så långsamt! kan inte fatta att det redan är sista vårterminen på gymnasiet, det har gått så fort - men ändå känns det såååååå långt kvar till studenten! jag vill sluta nu nu nu! jag vill ha sommar och jag vill jobba, åka lite utomlands och sen flytta hemifrån! så vill jag ha det. men först ska vi ha lite studiedag imorgon och sen är det väl bara runt 80 dagar kvar (?) jag har ingen koll.. (insåg precis att jag gillar att tjata om den där studenten, men vem gör inte det)

på fredag är det dags, jag både vill och vill inte. det ska bli så skönt att få det gjort (halvvägs iallafall), men ändå så förstör det så mycket för mig den här våren. men jag antar att det är bättre att det blir gjort nu när jag går i skolan än sen när jag jobbar, för det hade ju varit skandal! allt har sin tid brukar dom ju säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0