18 MARS

grät lite inombords imorse när jag drog upp persiennerna och såg att det snöade. varfööööööör ska det snöa nu? det har ju varit så mysigt med våren som kommit den senaste veckan. snacka om att snön var en party pooper idag! halt var på det på vägarna också både när jag åkte till och från skolan. men jag kom både  dit och hem utan att köra av vägen. idag har jag skickat in 4 arbeten och fler är på gång. kan tänka mig att lärarna står upp i lärarrummet och jublar och gör vågen! nu är jag på gång igen! det känns faktiskt inte helt omöjligt att bli klar med allt till nästa fredag, tror jag klarar det galant! viljan är allt.

ikväll ska jag bara mysa, första lugna fredagen på lääääänge. bara sitta still och andas. imorgon blir det en bästis-dag med lisa, hennes hund har fått 7 valpar så jag vet nog vad vi kommer syssla med, hihi! längtar.

Kommentarer
Postat av: ellen

Haha "party pooper"

2011-03-18 @ 17:08:17
URL: http://kriminellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0