15 MARS

jag blir så irriterad på att jag måste spendera en såhär fin vårdag i skolan! jag vill egentligen vara ute i solen och mysa, typ grilla korv osv. åh vad härligt det låter! nu har jag iallafall bara en lektion kvar och det är kör... inte min favorit, men det är tydligen en lektion man måste ha närvaro på för att kunna få betyg. idag ska jag nördplugga, precis som igår, när jag kommer hem. det är sååååå tråkigt. har nog aldrig längtat så mycket till studenten som nu! jag vill härifrååååååååååååån.


härliga vååååår!

Kommentarer
Postat av: Lisa

på lördag kan vi grilla korv i solen, åka fyrhjuling och förhoppningsvis mysa med valpisar!!!(:

2011-03-16 @ 18:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0