13 MARS

jag kan inte riktigt beskriva med ord vilken sjukt bra vecka jag har haft. men jag ska försöka ändå. allt har verkligen klickat till 100 %. inte ett enda snesteg!

- jag har dansat och tränat varenda dag
- jag har hängt med världens bästa dansvänner!
- fått massa veta massa överraskningar och glada besked (hemlisar hihi)
- jag har varit på arbetsintervju och fått precis det sommarjobbet jag ville (stolt tjej!!!)
- jag har mått så bra varenda dag och verkligen känt att jag har gett allt hela tiden

men det bästa av allt var ändå gårdagen. vi var i lindesberg hela dagen och tävlade. allt var perfekt. jonte och jag tävlade par. mamma och pappa var där och tittade. vi fick verkligen dansa arslet av oss och det bästa av allt var att vi vann. VI VANN!!!! så sjukt skön känsla. vi kom på tredje plats sist och hade (väl?) som mål att komma på pallen igen, men gissa om vi blev förvånade när kom på första plats. det är synd att ingen filmade reaktionen vi fick när vi hörde speakern ropa upp vårt nummer och våra namn till första platsen, har nog aldrig skrikit så mycket som jag gjorde då. åh vad jag är stolt över oss! det var de absolut bästa sättet jag kan tänka mig att avsluta tävlingssäsongen på för den här terminen. om ca ett halvår ska vi vara tillbaka där. vägen dit kommer innebära massa träning och slit, men åh vad det kommer vara värt det! jag kan inte tänka mig något bättre än att få dansa obegränsat mycket. men som jag kommer sakna dansen under det här halvåret. dansen är ju mitt allt!


JAG ÄR SÅ STOLT! VI ÄR BÄST ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0