8 JANUARI

vilken tur det är att jag blir sjuk ibland så jag blir tvungen att ta det lugnt. annars skulle mitt liv gå på högsta växeln hela tiden, allt skulle passera i 110 km/h. är det något jag är dålig på så är det att stanna upp och njuta av stunden. kan inte påstå att jag njuter av stunden just nu eftersom jag är sjuk, men lite skönt är det att ha stannat upp iallafall. ha en dag när man bara ligger i sängen och kollar på film och det faktiskt är helt okej - utan dåligt samvete. fast imorgon är jag gärna frisk. jag vill tränaaaaa! har inte kunnat träna sen i onsdags för jag har varit sjuk, och snacka om att det kryper i kroppen. nu vill jag inte ligga still längre!

gör. mig. frisk. nu.
(eller imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0