6 JANUARI

imorse åkte mamma, pappa och jag mot ikea i snöstormen. såg hela sex bilar (?????) som hade kört av vägen. inte bästa dagen att ge sig ut på kanske. nu har vi iallafall kommit hem igen, utan att ligga i diket. idag har jag köpt massa nya galgar, lådor och grejer till min garderob och en ny byrå, äntligen kan jag få ordning i min garderob! det ända som saknas i mitt nya rum nu är ett fint litet skrivbord. men det kommer, det kommer. annars är allt så himla fint! som jag trivs, nej jag stormtrivs. ännu finare än vad jag från början hade tänkt mig. myspys!

nu ska jag titta på biggest loser och fixa med mina nya grejer!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Haha, annat än när du hade alla kläderna på rad då ;) fast det var ändå rätt sexy... :$

2011-01-06 @ 19:51:01
URL: http://kriminellen.blogg.se/
Postat av: sofia

svar: alltså, ångrar nu att vi ens byggde en graderob... det var ju så fint! eller? ;)

2011-01-06 @ 22:36:36
URL: http://sofiahedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0