5 JANUARI

hur fort kan ett jullov gå egentligen? vid den här tiden nästa vecka har jag precis slutat skolan för dagen. usch vill inte tänka på skolan riktigt. har inget emot själva skolan i sig, men allt plugg. det är ju så trist. jag vill bara bli klar, ta studenten och sen göra vad jag vill. känner mig ganska färdig med det här nu. jaja, bara bita ihop. det är ju sista rycket nu!

jag håller på och bleka min jeansjacka i klorin. det är jättespännande. den har gått från helt mörkblå till alldeles spräcklig (typ). ska bleka den några timmar till sen är den klar. tror den kommer bli fiiiiiin.


nu ska jag ösa lite mer plugg sen blir det gymmet! wohooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0