29 JANUARI

jag har en lugn helg, med all rätt. min kropp sa ifrån på alla sätt och vis i torsdags kväll/natt efter att jag hade jobbat klart. ibland kan man verkligen få sig en liten tankeställare och det fick jag i förrgår. jag vet att jag borde vara räddare om mig själv och lyssna på min kropp, men jag har ju så svårt för det och kör alltid på i 190 km/h utan att varken tänka eller känna efter. jag är alldeles för envis för mitt eget bästa ofta. imorgon blir det iallafall full rulle igen efter två lugna dagar. jobbar 10-15.30 (typ utan paus) och sen efter det ska jag träna själv. ser verkligen fram emot det, fast jag önskar att min kropp orkade hålla samma tempo som mitt huvud!

move your body out on the floor, put your troubles aside and start living

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0