27 JANUARI

jag har dragit på mig en riktig förkylning, vad är det här? jag brukar ju aldrig vara sjuk? prova-på-veckan på dansskolan är inte att leka med när det kommer så mycket människor med olika baciller, nästan alla danslärare har blivit förkylda och fått feber. det är nice! om en timme ska jag ha svenska c, sen ska jag iväg och jobba på fritids till typ halv fem tror jag (?), efter det vidare till eskilstuna, dansskolan och kvällens lektioner. ikväll är det tävlingsträning, jazz och två zumba-pass. hoppas jag inte får feber till imorgon, borde egentligen varken jobba eller träna när jag är såhär förkyld, men att ta in vikarie redan första kurs-veckan är väl ingen höjdare. och träna kan jag ju bara inte låta bli!

jag är så trött, tur att jag slutar kl 12 imorgon (och varje fredag hela vårterminen!!!!!). då ska jag hem och sova! heeeeelt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0