26 JANUARI

huvudvärken är nästan borta idag, men den ligger där i bakhuvudet fortfarande. bläää, inte kul. nu sitter jag i skolan och pluggar klart det sista som ska vara inne idag samtidigt som jag lyssnar på bra musik och taggar till träningen ikväll. kl 15 ska jag gå och hämta bilen hos pappa, sen snabbt hem och hämta träningskläder och sen vidare till eskilstuna och dansskolan! ikväll är det discoträning i två timmar och sen ska jag nog köra zumba en timme innan jag åker hem också. jag är sugen på att svettas! tagga tagga taggga.

köpte en jättegod sallad på ica förut. mmmmmm! sallad är så fräscht, perfekt innan man ska träna så man inte blir så tung i kroppen och magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0