23 JANUARI

nu är jag hemma igen efter en lång men ändå så kort helg i eskilstuna. har varit på dansskolan mest hela tiden då vi hade kick-off. massa träning och jag har redan träningsvärk tjoho! imorgon börjar dans-terminen på riktigt igen och jag kunde inte vara mer taggad! jag hade zumba drop-in idag för första gången, 56 stycken kom och körde gärnet och vi dansade och svettades så mycket att det blev imma på fönstret! precis så det ska vara. jag önskar att jag bodde i eskilstuna och kunde hänga med alla mina underbara vänner varje dag. men nu gör jag ju inte det än, tyvärr. men det ska jag nog hinna med också efter att skolan är slut.

nu ska jag lägga mig i sängen och titta på serier, sovmorgon till 13.40 imorgon. i like!


några av alla som var och svettades på zumban idag, hoppas det håller i sig hela terminen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0