21 JANUARI

igår när jag var hemma såg jag step up 3 för första gången, vilken sick film! sjukt bra dans rakt igenom, det bara skriker inspiration om den! var tvungen att se den en gång till idag, så bra tyckte jag den var. precis vad jag behövde för att tagga till inför en helg fylld av dans dans och enbart dans. det är nämligen kick-off på dansskolan. ska packa klart alla träningskläder snart och sen bege mig till eskilstuna hem till sara, där ska det färgas hår och koreograferas och lära in massa nya zumba-steg och danser. om jag är laddad inför den här helgen!

min migrän har äntligen börjat släppa lite efter ett antal migräntabletter och många timmars sömn, så jag borde ta mig igenom den här helgen utan att dö. mormor, som är en väldigt klok kvinna, trodde migränen berodde på stress - men vad är jag stressad för? jag har ju varit inne i en relativt lugn period i mitt liv om man jämför med hur det kommer bli nästa vecka när allt drar igång. jag kanske behöver sova mer bara och slappna av under dom korta stunder jag faktiskt är ledig och hemma. migräntabletter funkar ju liksom inte i längden.



dans dans dans. i mitt huvud är det bara dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0