19 JANUARI

jag är så glad. sådär glad att man inte vet vad man ska göra av all lycka och energi som finns i kroppen. det känns lite som att jag ska explodera. jag älskar att må såhär bra. men samtidigt blir jag ledsen över att jag inte alltid mår såhär bra, att jag inte alltid känner att livet är på topp. varför kan man inte alltid få må såhär bra? det kanske i och för sig är bra att ha lite dåliga stunder ibland också så man kan uppskatta och njuta av alla superbra och superfina ögonblick när fjärilar flyger omkring i magen, när sockerdrickan bubblar i hela kroppen och man är redo att explodera. jag är så glad för att allt går precis som jag vill, allt går bra (mer eller mindre) skolan, dansen, jobbet, livet i allmänhet. bra bra bra! jag hoppas verkligen att jag vaknar imorgon och känner sockerdrickan bubbla i kroppen, precis som alla andra dagar den här veckan.

jag skulle vilja spara alla fina känslor i en liten ask och se tillbaka på om 10, 20, 30 och 40 år och tänka tillbaka på hur bra jag mådde och hur fint livet var (och förhoppningsvis fortfarande är). om man ändå kunde spara känslor i en ask.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0