18 JANUARI

det känns så himla lätt att gå till skolan nu när vi har nytt schema, när jag vet att jag behöver vara koncentrerad typ max 4 timmar. skönt att jag valde spid! enda dagen som är liiiiite jobbig är tisdagar men annars lever jag livet. nu ska jag strax skutta (snarare halka) ut till bilen och åka till eskilstuna på lärarmöte på dansskolan (jmed världens bästa arbetskamrater!!!!!). imorgon ska jag åka dansa på ett skoljobb, på torsdag jobbar jag och har zumba workshop (kom och prova om ni vill det är gratis då) och sen ska jag jobba i helgen när det är kick-off. sen drar allt igång på riktigt med bestämda jobbtider och jag kan knappt bärga mig! det ska bli så kul, världens bästa jobb. sen ska jag dansa massa själv också, det ser jag också fram emot. dans dans dans! jag kan inte bli mycket nöjdare än så.


zumba-soffe

living the dream!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0