17 JANUARI

jag har haft en bra helg, riktigt bra helg. jag har umgåtts med fina vänner, har skrattat så jag fått ont i magen och sovit alldeles för lite. är det nån gång man ska vara ung och dum så är det nu! vi har fått världens slappaste schema (trodde inte det kunde bli slappare än förra terminen, men tydligen så gick det), idag börjar jag nämligen 13.40 och slutar 14.30. hela 50 minuters lektion. jag klagar i och för sig inte på det, lite sovmorgon har ju aldrig skadat direkt (speciellt inte efter den här helgen). men lite ovärt känns det att åka till skolan för en så kort lektion. idag ska jag iallafall träna efter skolan, springa springa springa woho! jag har inte tränat sen i fredags så myrorna kryper i kroppen på mig. vet inte hur jag ska lyckas sitta still i flera veckor sen efter jag har blivit opererad, men det blir ett problem för framtiden eftersom jag ändå inte har fått något brev än. och när jag tänker efter gör det ingenting, brevet kan gärna få dröja hur länge det vill.. bara för det ligger det säkert i brevlådan i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0