12 JANUARI

alltså hur mycket snö kan det komma egentligen? hur mycket snö finns det? tänkte jag imorse när jag vaknade och det bokstavligen öste ner utanför mitt fönster. snörekordet från förra året måste ju snart vara slaget. visst är det mysigt och självklart ska det vara kallt och snö i januari, men jag kan inte låta bli att börja längta till våren och sommaren nu (samtidigt som jag också gärna vill åka på skidsemester).

nu har jag bestämt att min hosta är borta (den kommer och går lite, mystiskt) och den eventuella lilla förkylning som finns kvar ska jag träna bort, svettas ut. efter skolan ska jag till gymmet och träna. jag har inte en bra ben-dag men det orkar jag inte tänka på, jag stänger in det i min lilla låda med smärta (som förövrigt börjar bli överfull) som jag har i kroppen och sen springer jag. jag måste, springa springa springa. allt blir lite lättare då.

hoppas att det ligger ett vitt kuvert med mitt namn på i brevlådan när jag kommer hem idag. men jag ska väl inte hoppas på för mycket... denna eviga väntan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0