9 FEBRUARI

idag slutade jag supertidigt, så jag åkte hem till min mormor. jag skäms för jag är där alldeles för sällan. jag skäms över att jag var där så mycket när jag var liten, när jag knappt är där en gång i månaden nu för tiden. min mormor bjöd mig på hemmagjord äppelkräm och en semla till det samtidigt som vi pratade om allt mellan himmel och jord i 3 timmar. hon är så fin min mormor. så gammal men ändå så ung. världens mest omtänksamma människa. väldigt klok är hon också, min mormor. ger massa bra råd och tack vare henne känner jag mig lite klarare i huvudet nu än innan jag åkte dit. jag vill bli som min mormor när jag blir stor. jag beundrar henne. världens finaste och genomsnällaste människa är hon. min mormor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0