9 FEBRUARI

är det något jag hatar, verkligen hatar, så är det att vara sjuk och inte kunna träna. jag har varit sjuk sen i lördags nu och inte kunnat träna sen dess. jag har alltså inte tränat på 5 dagar. JAG MÅR SÅ DÅLIGT! inte för att jag är sjuk, utan för att jag inte har tränat på så sjukt länge. min kropp är van vid att få träna på ett eller annat sätt varje dag. jag får så otroligt mycket överskottsenergi om jag inte får min dagliga dos med träning så det är sanslöst. jag får svårt att sova om nätterna också. jag ska ta två alvedon innan jag somnar ikväll och hoppas på att jag mår bättre imorgon, för då ska jag träna varesig jag är frisk eller inte. för jag står inte ut längre! jag är för övrigt sjukt taggad på att tävla, vill träna träna träna till tävlingen. bara två veckor kvar snart, tjoho! JAG ÄR TAGGAD.

en gammal bild från SM 2008
inte världens vackraste bild, men tycker jag tycker den utstrålar det jag kallar för lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0