7 FEBRUARI

tror jag har haft världens längsta helg. i lördags när jag vaknade åkte vi, hela familjen, till eskilstuna och provade balklänning. i samma sekund som vi parkerade bilen i eskilstuna fick jag jätteont i magen och började må illa. vi skuttade iallafall iväg till butiken och hittade en klänning i den där perfekta färgen jag ville ha och allt var jättebra förutom mitt magont. efter det skulle vi ner på stan och fika med några vänner till familjen. jag fick ännu mer ont i magen och mådde superilla. var helt övertygad om att jag skulle kräkas så efter en timmes fika fick vi åka hem med mig gråtades i framsätet med en påse i knät. vi kom hem och jag hade fortfarande superont i magen och ville dö. ungefär. mamma fixade iordning min säng och ställde en hink brevid och 5 minuter senare kräktes jag som en gris (eller mycket full fjortis). jag fortsatte att kräkas och ha superont i magen fram till kl 12 på natten då jag kräktes sista gången. jag har nog aldrig mått så dåligt i mitt liv tidigare, fy tusan. mådde illa hela dagen igår och idag börjar det äntligen släppa lite, men jag är fortfarande helt slut. min mamma måste vara världens gulligaste. hon har passat upp på mig hela helgen och sov till och med inne på mitt rum för jag var ledsen och hade så ont i magen. hon frågade om hon skulle ta ledigt från jobbet idag och vara hemma hos mig istället - men nej, jag är faktiskt 18 så nu får jag klara mig själv. men usch, magsjuka önskar jag inte ens min värsta fiende! blä blä blä.

nice inlägg woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0