3 FEBRUARI

lotta och jag var de enda tjejerna på svenskalektionen idag så vi fick skriva ett fint tal som hyllade männen, samtidigt som alla killar fick skriva ett tal som hyllade kvinnorna. det blev riktigt trevligt. lillemor fick tårar i ögonen när jag läste upp vårat tal, så jag vill nog påstå att vi lyckades! haha. nu håller jag på att bakar kladdkaka, testar ett nytt recept jag hittade på internet. strax när kakan är klar ska jag slänga mig i bilen och.... gissa vad? åka till dansskolan! det har jag aldrig skrivit förut... ikväll är det en timmas tävlingsträning och två timmar zumba. gjorde illa min axel på discoträningen igår så jag hoppas den håller hela kvällen idag. massa grönt thai-linement så ska det nog funka att vifta omkring.


fin bild på dansfröken soffi som barnen kallar mig för.. undrar vad som hände med soffe?

heipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0