27 FEBRUARI

åh åh åh, det här har varit bästa helgen på länge. bara massa dans med superbra och goa människor! jag önskar att alla mina dagar kunde få vara som dessa har varit. tävlingen i helsingborg var hur bra som helst, en riktig myspys tävling där alla tar hand om alla, vi är ett sånt härligt gäng. precis som det ska vara! jag kom iallafall på sjunde plats i singel och på tredje plats i par. jag är så sjukt nöjd! och också otroligt stolt över att vi kom trea i paren (och fick en prick, tjohej!). nöjd över helgens prestationer men nu är det bara att tagga om till örebro-tävlingen om två veckor, som också blir sista tävlingen för mig den här terminen!


jag och jonte precis efter prisutdelningen. stolta över en tredje plats!
VAD GÖR VI??? NU KÖR VI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0