21 FEBRUARI

har haft en mysig dag i eskilstuna. lunchade med maria på tuna park och sedan hade vi privatlektion på dansskolan (JAG HAR ÄNTLIGEN EN DANS!!!!) och efter det blev jag kvar, såklart, precis som vanligt. myspys medans andra hade privatlektioner. börjar bli sjukligt nervös inför tävlingen på lördag, men också otroligt taggad. på fredag åker vi mot helsingborg, 8 timmar i en buss - åh det ska bli så kul! vi är ett så härligt gäng så jag tror det kommer bli 8 timmar fulla av skratt och massa skojigheter.

imorgon ska jag plugga arslet av mig (ligger av någon konstig anledning lite efter, hehe) och sen ska jag ta mig tid att träffa två riktigt fina bruttor som jag saknar väldigt mycket! det är viktigt att ta sig tid till vännerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0