20 FEBRUARI

jag är heeeeelt slut efter att ha jobbat 5 timmar och 15 minuter på raken utan någon vidare matpaus. men gissa om det är kul! nu har jag smörjt in mig med tre lager brun-utan-sol (uppladdningen inför helgens tävling har börjat), ska vänta på att det torkar sen blir det raka vägen ner i sängen!

imorgon ska jag till eskilstuna igen och ha privatlektion (ska äntligen få en dans tjoho!), träna både singel och par. blir säkert kvar där ett tag. idag skulle jag mingla med ingela en stund efter jag hade slutat jobba.. det slutade med att jag satt kvar där i 3,5 timme! svårt att komma ifrån det där underbara stället ibland när man har så härliga arbetskamrater, haha.


såhär mycket imma var det på fönster och speglar efter mitt zumba drop-in pass idag. 34 härliga deltagare svettades med mig där inne så det var alldeles blött på golven och det rann om alla när timmen var slut. gissa om man blir stolt som ledare/instruktör efter ett sånt pass! fick massa härlig feedback också. åh, *världens bästa jobb*!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0