2 FEBRUARI

jag åt frukost kl åtta idag, en frukt kl nio och nu är klockan tjugo över tio och jag är hungrig igen!!! det här med att träna mycket gör mig så himla hungrig. men det är ju bara bra, det visar att allt går åt rätt håll. idag är jag i skolan också, och jag ska vara här på alla lektioner (det var ett tag sen nu). duktig tjej! efter skolan ska jag hem och hämta träningskläder och sen vidare till dansskolan och träna träna träna. som nästan alla dagar. men jag klagar inte, det är så kuuuul.

har inte så mycket annat att säga, det enda jag gör är typ att gå i skolan, träna själv eller undervisa på dansskolan. låter kanske tråkigt - men det är helt tvärtom. har aldrig mått såhär bra som jag gör nu!!! i love life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0