19 FEBRUARI

jag undrar vad det är för äckligt virus jag har fått, mår fortfarande lite illa och har ont i magen men det händer inget mer. vill att det ska försvinna nu nu nu! jag är så fruktansvärt rastlös och önskar att jag hade varit frisk idag och kunnat följa med på tävlingen. är ändå lite stolt över mig själv att jag stannade hemma när jag inte kände mig 100 procent, även fast jag så gärna ville åka. försöker njuta av den här lördagen då det är enda dagen på lovet jag inte har full rulle kanelbulle och massa saker inplanerat. herregud, vet inte om jag kommer få så mycket till lov - men jag klagar inte för jag älskar att hålla mig sysselsatt!

nu blir det snart tacomys med familjen och ikväll ska jag ta det lugnt framför melodifestivalen och bara ladda batterierna inför morgondagens jobb med alla lektioner som står på schemat!


var ute på promenad med mamma och pappa i vintersolen förut, åh så härligt det var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0