18 FEBRUARI

blä, jag är magsjuk. igen. tredje gången på tre veckor. usch och fy säger jag bara! så trist att jag skulle bli sjuk nu när det är tävling imorgon och jag skulle följa med som coach för första gången. ville ju se alla småpluttarna tävla.. men det är nog lika bra att jag är hemma och kurerar mig imorgon så jag kan jobba på söndag istället. måste vara frisk till nästa helg när jag själv ska tävla!!! annars är det väldigt skönt med lov. sportlov, redan.. herregud vad tiden går fort.

en positiv sak med den här dagen är att mamma var och hämtade ut min studentklänning jag skickat efter. den var verkligen allt och lite till. åh så fin den är, helt perfekt och precis som jag ville att den skulle va! jag är så nöjd för nu har jag både en superfin balklänning och studentklänning. börjar verkligen längta tills det är dags nu! (men någon bild bjuder jag inte på, vill inte att någon ska köpa likadan med flit + att det är kul med överraskningar hihi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0