1 FEBRUARI

igår fick alla vi danslärare 30 minuters massage på dansskolan. OM. DET. VAR. SKÖNT. grät under själva massagen för det gjorde så ont, men den där känslan när massagen är över och all smärta bara släpper är ju underbart skön. efter det hade vi möte, sen var det meningen att jag skulle åka hem och plugga - men stannade istället kvar och vickade på marias lektioner (vilket jag inte har något emot alls, dansa är såååååå mycket roligare än att plugga). jag har sagt det så många gånger och jag säger det än en gång - jag har världens bästa jobb!!!!

idag har jag gått upp tidigt fast jag har sovmorgon till 12.15 - jag måste nämligen plugga. ligger lite efter här och där i några ämnen men det är snart fixat. jag har nyss duschat och målat naglarna marinblå (cool färg) och ska snart ta itu med det sista plugget. sen ska jag åka bil till skolan, tjoho. eller inte.. hehe

Kommentarer
Postat av: JonteCabrera

SV; hahaha på våran skulle passa fett bra! :D ska be maria att spela den ;) ahahha

2011-02-01 @ 18:18:23
URL: http://jontecabrera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0